Terminál

Inteligentní prodejní terminál s podporou nových technologií obsluhy zákazníka

Fruit smart

Inteligentní pokladní terminál SmartPOS je ideálním řešením pro maloobchodní prodej zboží i služeb. Jeho nasazení zvýší rychlost a efektivitu prodeje a přispěje tak k navýšení zisku. Snadno konfigurovatelné grafické prostředí pokladního terminálu umožňuje intuitivní, jednoduchou a přitom komfortní obsluhu zejména na velmi žádaném a nasazovaném specializovaném dotykovém terminálu, který lze zcela ovládat pouhým lehkým dotykem prstu. Pokladní systém podporuje standardní pokladní periferie – pokladní klávesnici, zákaznický display nebo zákaznický LCD monitor, tiskány účtenek (včetně slovenských fiskálních modulů Varos) a objednávek, zásuvku na peněžní hotovost, scannery čárových 1D/2D kódů, váhy, snímače na identifikační média – karty a čipy (a to jak magnetické, tak i ostatní druhy).

Nejdůležitější funkce pokladního terminálu:

  • CC-MenuUživatelsky konfigurovatelné grafické markovací rozhraní
  • Podpora čárových kódů, RFID a dalších technologií identifikace zboží
  • Kompletní funkcionalita pro prodejny módy (barvy, velikosti)
  • Online dispozice skladů na ostatních pobočkách
  • Možnost použití přídavného LCD monitoru jako zákaznického displeje a prostoru pro kontextovou reklamu
  • Podpora speciálního hardware (speciální klávesnice, elektronické váhy, čtečky apod.)
  • Grunt cat openSlevy, přirážky (procentní/absolutní) - možno i na jen vybrané skupiny zboží
  • Definice přístupových práv pro uživatele a skupiny uživatelů
  • Neomezený počet cenových hladin, možnost počítat prodejní cenu vzorcem
  • Happy hours
  • Neomezený počet druhů plateb (např. hotovost/cizí měna/platební karty) včetně jejich kombinace
  • Grunt markováníKompletní podpora ověřování plateb pomocí on-line platebních terminálů Ingenico a Hypercom/VeriFone včetně tisku potvrzení o transakci přímo z aplikace SmartPOS
  • Změna sazby DPH dle konzumace (S sebou/Na místě)
  • Řetězené markování menu (s výběrem položek menu)
  • Podpora cross-selling a up-selling metod (motivace prodávajícího k nabízení dalších produků)
  • Markování rybyZměny prodejní ceny dle typu prodeje
  • Tisk sestav dle konfigurace – finanční, druhové, storno protokoly atd.
  • Evidence pokladních zůstatků, definice práce s penězi
  • Storno chybně markovaných položek z účtu (dle oprávnění)
  • Markování storno (záporných) položek na účet (dle oprávnění)