Objednávky mohou přicházet z různých zdrojů:
Mobilní aplikace, pokladna přímo na prodejním místě, vlastní e-shop, z webu partnerů (Dáme jídlo, Wolt, apod.). Donáška jídla či zboží až ke dveřím zákazníků je velmi žádaná zejména pro rychlost a pohodlí při online objednávce, ale také kvůli bezpečnosti.
Proč používat objednávkový systém Smart Mobile Order
Objednávkové systémy umožňují nabídnout jídlo nebo zboží online s osobním vyzvednutím nebo donáškou až ke dveřím.
- Získáte nové zákazníky mimo okruh těch stávajících.
- Snížíte personální náklady díky zadání objednávky zákazníkem.
- Budete mít jistotu 100% validity objednávek díky platbě předem pomocí Google Pay, Apple Pay nebo platební brány.
- Můžete zákazníkům zobrazovat individuální nabídku díky znalosti jejich předchozích objednávek.
Objednávkový systém SmartPOS obsahuje tyto chytré funkce
- Potvrzení přijetí objednávky na provozovně.
- Tisk objednávky na objednávkové tiskárně.
- Řízení přípravy objednávky na Kitchen display/Collection point.
- Zobrazení objednávky na Call screen
- Výdej objednávky pomocí Collection point a zobrazení výzvy k převzetí na Call screen.
- Výdej objednávky pomocí výzvy v mobilní aplikaci koncového zákazníka.