Smart Mobile Order

Modulové řešení Smart Mobile Order umožňuje snadné řízení obdržených objednávek u každého prodejního místa. Objednávky mohou přicházet z různých zdrojů – mobilní aplikace, pokladna přímo na prodejním místě, vlastní e-shop, z webu partnerů (Dáme jídlo, apod.).

Výhody nasazení Smart Mobile Order

Úspora personálních nákladů

díky zadání objednávky zákazníkem

Zvýšení tržeb

na základě zrychlení průběhu nákupu

100% validita objednávek

díky platbě předem pomocí Google Pay / Apple Pay / platební brány

Individuální nabídky

Možnost zobrazení individuální nabídky zákazníkovi díky znalosti předchozích objednávek zákazníka

Pomocí collection pointu lze pokrýt tyto jednotlivé procesy a funkce

Potvrzení přijetí objednávky na pobočce

Tisk objednávky na objednávkové tiskárně

Zobrazení objednávky na Call screenu

Řízení přípravy objednávky na Kitchen display / Collection pointu

Výdej objednávky pomocí Collection pointu a zobrazení výzvy k převzetí na Call screen

Výdej objednávky pomocí výzvy v mobilní aplikaci koncového zákazníka